Producenci
Pytania i odpowiedzi

 

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

1  -  Jak sprawdzić dostępność produktów?
2  -  Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
3  -  Jak długo będę czekać na przesyłkę?
4  -  Jakie występują formy dostawy?
5  -  Ile zapłacę za przesyłkę?
6  -  Jak zapłacić za zamówienie?
7  -  Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
8  -  Co to są kupony rabatowe?
9  -  Co to jest przechowalnia?
10 - Jak zmienić moje zamówienie?
11 - Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
12 - Gdzie jest moja przesyłka?
13 - Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
14 - Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?


________________________________


 

1 - Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie: przeważnie jest to jedna sztuka. Przedmiot jest dostępny tylko wtedy gdy jest wyświetlana jego cenna. Jeżeli masz pewności skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 660-528- 638 lub 888-620-810



 

________________________________

 

2 - Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

________________________________

 

3 - Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.


 

________________________________

 

4 - Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

firma kurierska - Kurier DHL
poczta polska - kurier Pocztex 24


 

________________________________

 

5 - Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilkunastu złotych do kilkudziesięciu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

________________________________

 

6 - Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

przelew na konto bankowe,
płatność za pobraniem,
płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 

________________________________

 

7 - Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Łąkowa 1, 51-361 Wilczyce.  Przed przyjazdem prosimy o kontakt telefoniczny. i umówienie się na konkretny dzień i godzinę. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 

________________________________

 

8 - Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 

________________________________

 

9 - Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 

 ________________________________  
 

10 - Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 660-528- 638 lub 888-620-810

 

________________________________

 

11 - Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 660-528- 638 lub 888-620-810

 

________________________________

 

12 - Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 

________________________________

 

 

13 - Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne. Zalecamy sprawdzenie przesyłki przy kurierze, w razie uszkodzenia produktu wymagane jest spisanie protokołu szkody przy kurierze dostarczającym przesyłkę, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 660-528- 638 lub 888-620-810


» szczegółowa procedura reklamacji

 

________________________________

 

14 - Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony.

 

 » szczegółowa procedura reklamacji

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl